Клиентка  се ожали от вмирисано пилешко месо, купено от „Кауфланд“ в квартал „Изток“ в Перник!

Клиентка  се ожали от вмирисано пилешко месо, купено от „Кауфланд“ в квартал „Изток“ в Перник!

В редакцията на Днес и утре получихме гневно писмо от нашата читателка Мария Иванова. В него тя ни информира за тревожни факти, на които се е натъкнала пазарувайки в „Кауфланд“ в  кв. “Изток“ в Перник.

„ На 26.07.2022 г. , в ранния следобед, реших да пазарувам в „Кауфланд“ в кв. Изток“. Купих си диня и пилешки бутчета, които бяха на акция- по 3.99 лв. за килограм. Какво беше огорчението ми, когато привечер още същия ден реших  у дома да си отрежа парче диня в горещината. Динята беше напълно изгнила от вътре. Сякаш е стояла с месеци някъде. Може би и затова бяха я намалили с 0.10 лв. за килограм. Тогава се замислих и реших да отворя и плика с пилешките бутчета. За мое огорчение, от него ме лъхна неприятна миризма. Бясна, че в този хипермаркет, в който непрекъснато рекламират качеството на продуктите си, ни предлагат гнили дини и месо с изтекъл срок на годност, отидох в Областна дирекция по безопасност на храните в Перник, за да се оплача, тъй като не за пръв път купувам от този „Кауфланд“ месо със съмнително качество. На въпроса- кога за последен път е проверяван този хипермаркет, от ОДБАБХ-Перник ми поясниха, че по принцип проверки на такива магазини се извършвали три пъти годишно, в зависимост от оценката на риска или при сигнал. Не проумявах, как може в тези горещини да не се правят периодични проверки на качеството на храните в големите хипермаркети, където се получават големи количества хранителни продукти. Когато огледаха месото, експертите от ОДБАБХ ми разясниха, че то не миришело на развалено, а на препарат, с който, по всяка вероятност, е било третирано преди това, тъй като може би е било с изтекъл срок на годност. Обикновено затова използвали белина… Нали разбирате, че от този компетентен отговор не ми стана по-добре. Увериха ме, че ще извършат проверка в магазина на въпросното месо, за да видят кога и от къде е получено и как е съхранявано и дали вината не е у доставчика. „Успокоиха“ ме, че след като откисна 24 часа във вода бутчетата и ги сваря, мога спокойно да дам месото на кучето си. Питам се, ами, ако майка ми, която взима близо 410 лв. пенсийка, си беше купила тези „качествени“ бутчета, а няма куче, какво щеше да ги прави?

Когато отидох в „Кауфланд“, за да им кажа, че съм купила от тях некачествена стока, млада жена, която ми се представи за управител, ми каза хилейки се, че те не можели да влязат в дините, за да видят какви са, но щели да ми я заменят. Попитах я с каква- пак от същия куп ли? Що се отнася до пилешките бутчета, въпросната управителка отсече-„До сега никой не ни се е оплакал. Вие сте единствената“. Нали се досещате какви чувства изпитвах в момента. Питах се- в каква държава живея, щом на търговците не им пука какво ни продават, дали няма да ни отровят, важното е да печелят пари. Затова, уважаеми перничани, съветвам ви- внимавайте какво месо купувате от „Кауфланд“ в кв. “Изток“, защото може да ви пробутат такова, което да става само за кучето ви. Изпращам снимки от въпросната диня. Няма как да ви покажа, за жалост, как миришат бутчетата.“.