„Топлофикация Перник”: Изравнителните сметки на клиентите, които не се отчитат ежемесечно, трябва да бъдат издадени до 15 юли

„Топлофикация Перник”: Изравнителните сметки на клиентите, които не се отчитат ежемесечно, трябва да бъдат издадени до 15 юли

Двете фирми, които предлагат дялово разпределение на консумираната топлоенергия на абонатите на „Топлофикация Перник”- „Техем” и „Нелбо инженеринг” приключиха навреме с отчитането на топломерите. Затова попитахме изпълнителния директор на „Топлофикация Перник” Ясен Кацаров, кога се очаква да бъдат готови изравнителните сметки да изминалия отоплителен сезон.

„Надяваме се до средата на месец юли да са готови изравнителните сметки на абонатите на „Топлофикация Перник“, заяви Ясен Кацаров.

Ясен Кацаров посочи, че клиентите, които са избрали „Топлофикация Перник“ за топлинен счетоводител, няма да имат изравнителни сметки за отоплителен сезон 2020/2021. „Това са абонатите към дадена абонатна станция, които са избрали нашето дружество за топлинен счетоводител и преди стартиране на отоплителния сезон са монтирали уреди за дистанционен отчет. Съгласно нормативната уредба, когато отчетът в сезона е ежемесечен и всички клиенти към дадена абонатна станция са осигурявали достъп за отчитане на уредите им,  не се изготвя изравнителна сметка. Благодарение на уредите за дистанционно отчитане не е необходимо осигуряване на достъп до жилището на клиентите“, поясни директорът на „Топлофикация Перник“.

„Кампанията за отчитане на уредите за дялово разпределение стартира на 2 май. Към момента почти  99 % от потребителите са отчетени. Това е до голяма степен успокоение,  че ще успеем и че ще се справим с изготвянето на изравнителните сметки за изминалия отоплителен сезон и те ще бъдат предоставени на потребителите в срок“, увери Кацаров. 

Директорът на „Топлофикация Перник” напомни, че възражения по изравнителните сметки могат да бъдат направени в срок до 31 август. „До тази дата хората, които не са осигурили достъп за отчет на уредите си, трябва да го направят, за да се направи коректна изравнителна сметка за цялата сграда. След 31 август преизчисления на сметки, допълнителни отчети и т.н. вече няма да бъдат възможни, тъй като промените в Наредбата за топлоснабдяване не разрешават“, допълни още той.

„Приканваме клиентите, които имат въпроси, свързани не само с изравнителните сметки и общите фактури, но засягащи и други  процеси, засягащи дейността на дружеството, да се обръщат към експертите на „Топлофикация Перник“. Специалистите ни са на разположение за въпроси и препоръки за подобряване на дейността и комуникацията с потребителите на услугата. Всяко запитване или сигнал ще получи отговор. За по-бърза връзка, абонатите могат да се свържат с нас на националния телефонен номер 0700 500 20 или на имейл: office@toplo-pernik.com“,  поясни Ясен Кацаров.