До края на кампанията„Спечели с ЧЕЗ и електронна фактура” остават няколко дни!

До края на кампанията„Спечели с ЧЕЗ и електронна фактура” остават няколко дни!

До 31 май 2021 г. всеки битов клиент, който се регистрира за е-фактура, може да спечели безплатна сметка за ток, таблет или кафе автомат

На 31 май 2021 г. приключва кампанията на ЧЕЗ Електро „Спечели с ЧЕЗ и електронна фактура“. От старта й на 1 март до момента над 10 000 битови клиенти на дружеството направиха своята безплатна регистрация за електронна фактура и така броят на клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД, които вече оцениха удобството, сигурността и екологичните ползи на електронната фактура, достигна 467 000.

Всеки петък от началото на март ЧЕЗ Електро подаряваше на един от участниците в кампанията стойността на последно платената от него фактура за електроенергия. Утре – 28 май, ще бъде изтеглен още един, който ще получи като награда за избора си безплатна сметка за ток. Двама късметлии – от Враца и София, заявили електронна фактура по време на кампанията, вече спечелиха две от големите награди – мобилен телефон и смарт часовник. Още двама, заявили електронна фактура в периода от 1 март до 31 май включително, могат да спечелят таблет или кафе автомат. Тегленето на тези награди е на 31 май 2021 г.

Правилата на кампанията „Спечели с ЧЕЗ и електронна фактура“ са публикувани на корпоративния сайт cez.bg.

Електронната фактура е напълно безплатна услуга. След регистрацията клиентите могат да следят документите си както в електронния архив на сайта cez.bg, така и на посочения от тях имейл адрес. Електронната фактура гарантира защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите. Тя е валиден, електронно подписан данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия.

Заявете своята електронна фактура, осигурете си удобство и сигурност! Ще спечелите Вие, ще спечели и природата!

За повече информация относно „Спечели с ЧЕЗ и електронна фактура“ и други услуги на „ЧЕЗ Електро България“ АД – информационната линия на дружеството е достъпна на номер 0700 10 010, на имейл:info@cezelectro.bg, във всеки от 29-те центрове за обслужване на клиенти на ЧЕЗ Електро на територията на Западна България, както и във фейсбук-профила @cezelectrobg.