Ясен Кацаров, директор на „Топлофикация Перник“: Осъзнаваме нуждата и предимствата на дигитализация на услугите

Ясен Кацаров, директор на „Топлофикация Перник“: Осъзнаваме нуждата и предимствата на дигитализация на услугите

 „Повече електронни услуги и надграждане на клиентското обслужване, са ключови приоритети за „Топлофикация Перник” през следващите години. Това беше един от ангажиментите, който ние поехме пред потребителите.  Дигитализацията осигурява повече бързина, удобство и по-добро качество на обслужването“, заяви изпълнителният директор на „Топлофикация Перник“ Ясен Кацаров. Той посочи, че използването на новите технологии улеснява максимално клиентите. „Ние ценим тяхното време, затова правим обслужването им възможно най-лесно, бързо и удобно. Въвеждането на дигиталните услуги е част от инвестиционната ни програма. Ние добре осъзнаваме необходимостта от развитието на онлайн услугите“, поясни Ясен Кацаров и допълни: „Oщe пpeди гoдини ниe cъздaдoxмe и пpилoжиxмe нa пpaĸтиĸa ycтoйчивa cтpaтeгия зa дигитaлизaция, ocигypявaщa мaĸcимaлнa гъвĸaвocт и инoвaтивни ycлyги, ĸoитo нaпълнo дa oтгoвapят нa динaмичнoтo eжeднeвиe нa ĸлиeнтитe. Иcĸaмe дa cъздaдeм зa тяx нaй-дoбpoтo потребителско обслужване. То трябва да е бaзиpaнo нa индивидyaлнитe им пoтpeбнocти“, уточни Кацаров. Той е убеден, че положените от ръководството на „Топлофикация Перник” усилия успяват, защото yдoвлeтвopeнocтта нa ĸлиeнтитe на дружеството pacтe.

 В реално време клиентите на предприятието вече се информират за новините от дружеството: възникнали аварии и актуалните промоции. „Всеки с мобилно устройство или от компютъра си бързо може да се информира за текущите ремонти или да подаде сигнал при проблем с топлоподаването. На националния телефон нашите експерти отговарят на всички въпроси, касаещи дейността на „Топлофикация Перник““, обясни Кацаров. Освен това на сайта на дружеството всеки абонат може да провери сметката си или да разбере как най-удобно може да я плати.

 Директорът на „Топлофикация Перник“ посочи, че дружеството е предоставило  възможност за електронно плащане, по банков път или в брой. „Чрез нашия сайт абонатите могат да следят в реално време показателите на дружеството. Клиентите, на които топлинен счетоводител е „Топлофикация Перник“, през целия сезон правеха сами отчет на топломерите и водомерите“, подчерта още Кацаров. „На сайта ни сме качили кратко упътване за извършването на самоотчета. При затруднение клиентите могат да ни потърсят и по телефона. Нашите експерти ще отговорят на всички въпроси и ще съдействат при проблем“, увери Ясен Кацаров.