„Топлофикация Перник” работи в нормален режим и без сериозни аварии към 15–18 януари 2021 година, увериха от ръководството

„Топлофикация Перник” работи в нормален режим и без сериозни аварии към 15–18 януари 2021 година, увериха от ръководството

“Топлофикация Перник” работи в нормален режим и без сериозни аварии към 15–18 януари 2021година. Нашите екипи са ежедневно на терен и се отзовават на сигнали от граждани. В редки случаи обаче успяваме да съдействаме на нашите абонати. Причината е в остарелите вътрешни сградни инсталации, остарелите радиатори,  липсата на изолация или незатворени спирателни кранове. „Топлофикация Перник” отговаря за поддържане на топлопреносната система до абонатната станция или до входа на съответния блок. След това идва ролята на етажната собственост, на качеството на сградната инсталацията, както и на действия породени от индивидуални решения в различните апартаменти”, това заяви директорът на „Топлофикация Перник” Ясен Кацаров, по повод зачестилите жалби на абонати за влошено качество на топлоснабдяването. Според Кацаров, това разбира се, не са 100% от случаите, на които се натъкват техниците на дружеството.

”Би било несправедливо да твърдим, че при нас винаги и всичко е изрядно. Когато причините са зависещи от нас, се стремим да отстраняваме проблемите в рамките на часове. Ниските температури към настоящия момент изострят чувствителността на хората. Ние сме насреща да разгледаме всяка жалба и подаден сигнал. Молим за разбиране хората, че постигането на желания комфорт не винаги е в нашите възможности. Многократно сме призовавали да се обезвъздушават системите преди началото на отоплителния сезон, да се монтират и използват спирателни кранове, когато домакинствата поставят бойлери, а при възможност да се ревизират и целите сградни инсталации”, поясни Ясен Кацаров. Той допълни още, че през последната седмица, техниците на дружеството са попадали на  наводнени абонатни станции в приземни етажи и мазета.

„Във всички тези случаи след отводняване бе възстановено нормалното топлоподаване.  Казусите, пред които се изправяме са различни и индивидуални и във всички случаи се стремим да предложим най–доброто решение за нашите абонати. При всеки сигнал за проблем, изпращаме наши техници на място не само, за да проверят, а най-вече, за да предложат решение на проблема”, увери директорът на дружеството.

Той  припомни, че „Топлофикация Перник” е на разположение на жителите на града за сигнали, свързани с намалено топлоподаване на тел: 070050020 от 07,30 до 16,00 часа.

Денонощният телефон, на който могат да сигнализират абонатите е: 076/658227, както и на e-mail формата създадена за удобство на сайта.