“Топлофикация Перник” разработи упътване за извършване на самоотчет от абонатите

“Топлофикация Перник” разработи упътване за извършване на самоотчет от абонатите

В условията на пандемия, на абонатите на „Топлофикация Перник” бе предоставена възможността за самоотчет. Тъй като някои от абонатите изразиха притеснението си, че ще им бъде трудно да попълнят данните от уредите си и да ги изпратят, потърсихме съдействие от дружеството. От там ни информираха, че „Топлофикация Перник” е публикувала кратко упътване, с  което да ориентира абонатите си при попълването на данните за самоотчет.

 „Модулът за самоотчет е с интуитивно и лесно за употреба меню. Вярвам, че всички бързо ще свикнат със самоотчета и попълването ще отнеме само няколко минути“ – заяви директорът Ясен Кацаров. Функционалността е достъпна за абонати, чийто топлинен счетоводител е „Топлофикация  Перник.“.

 От дружеството поясниха още, че е необходима регистрация на сайта на „Топлофикация Перник” с абонатния номер на всеки клиент. Задължително е и при първоначалното входиране на данните да бъдат попълнени и номерата на уредите за дялово разпределение.

 „Някои абонати имат трудности да достигнат до номера на всеки уред. На сайта сме качили снимки на уредите с описание, за да ги улесним. Фабричният номер на водомера за топла вода се състои от 6 до 9 цифри“ – уточни Ясен Кацаров.

 След направената регистрация в дните, когато отчетът трябва да се извърши по график, абонатите е необходимо да влязат в профила си и да кликнат на бутон „Самоотчет“. На страницата ще излезе списък на всички уреди, които вече са въведени, като до всеки има поле за попълване на месечните показания.

Ако абонатите  имат нужда от допълнителни инструкции, могат да се свържат с „Топлофикация Перник” на телефон 0700 500 20 или на e-mail:office@toplo-pernik.com .