Внимавайте, когато избирате Виваком за доставчик на услуги!

Внимавайте, когато избирате Виваком за доставчик на услуги!

На редакционната поща на Днес и Утре получихме гневно писмо от нашата читателка Марияна Георгиева, от Перник. В него тя ни пише: “Здравейте уважаеми журналисти. Сигурно и друг път сте получавали оплаквания от телекомите, които ни обслужват в страната. Аз искам да изразя възмущението си от наглостта на Виваком. Покойната ми майка, която почина преди 5 месеца, използваше стационарен телефон към Виваком.  Докато беше жива ми беше омръзнало да им звъня за поредната повреда, заради която възрастната ми майка оставаше без телефонна връзка. От Виваком предложиха  от кабелна да премине на мобилна връзка. Естествено, договорът на майка ми беше сключен отново и дори услужливо й предоставиха телефон. След смъртта на майка ми, през юли платих всички сметки и закрих телефона. В началото на септември, реших да проверя дали все пак няма някаква начислена такса и се оказах права. Беше ми начислена сума от близо 70 лева. Когато попитах в офиса на Виваком каква е тази сума, след като няма телефон, ми казаха, че това била такса за телефона, който са предоставили на майка ми за ползване и трябвало да се върне. Върнах телефона, но си платих сумата, като ми казаха, че ще ми бъде върната някаква част от нея. След 2 седмици отидох, за да проверя кога ще ми върнат парите, но се оказа, че служителите в офиса не били изпратили протокола от връщането на телефона в централата им. Отидох след още 2 седмици, за да проверя дали въобще ще ми върнат парите, но се оказа, че върху молбата ми не бил написан номерът на удостоверението за наследници, което приложих. Минаха още две седмици и когато пак попитах кога ще ми върнат парите, ми поискаха да им дам документ за банкова сметка. От тогава минаха още 2 седмици, но парите така и не идват. Затова искам да посъветвам тези, които са решили да изберат услугите на Виваком, да внимават много, да не се доверяват, защото телекомът не уважава клиентите си, а ги изнудва по всякакъв начин“.