Гражданите могат вече да подават сигнали за работата на служителите на НТУ

Гражданите могат вече да подават сигнали за работата на служителите на НТУ

От 15 септември на телефонната линия 0700 10 876 гражданите  ще могат вече да подават сигнали и информация за работата на служителите на Националното тол управление. Целта е да се ускори и улесни комуникацията и ефективността на обратната връзка с потребителите на платената пътна мрежа. Всеки получен сигнал, както е било и досега, ще бъде разгледан внимателно и при доказана необходимост ще бъдат предприети съответните мерки.

Сигналите могат да се подават всеки ден от седмицата от 08:00 до 22:00 часа. За обаждания от други държави номерът е +359 700 10 876.

На същия номер 0700 10 876, както и на електронен адрес: info@bgtoll.bg , както до сега, гражданите могат да отправят своите запитвания, сигнали и предложения до Националното тол управление.