Vivacom изправи на нокти днес хиляди свои клиенти в цялата страна. През целия ден мобилните телефони са давали странни дефекти – sms-и за пропуснати обаждания, без де факто телефонът да е звънял. Читатели на „Марица“ сигнализират още, че при опит за набиране, връзката се разпада и се чува автоматизираното съобщение „Телефонът на абоната е изключен или е извън обхват“.
Клиенти на телекома съобщават, че е имало прекъсвания и в интернета и телевизията.
В крайна сметка, от Vivacom признаха за проблеми с мрежата. „Възможно е да изпитвате временни затруднения с използването на мобилни гласови услуги и мобилен интернет. Нашите екипи работят за възстановяване на услугите.“, съобщават лаконично от компанията.
Възниква обаче резонно проблемът- как телекомът ще овезмезди своите клиенти не само за създадените им затруднения, но заради пропуснатите ползи, особено за бизнеса? Може би на този въпрос отговор трябва да даде КЗП.