Уъркшоп по дигитален маркетинг в пернишката ГПЧЕ

Уъркшоп по дигитален маркетинг в пернишката ГПЧЕ

Учениците от ГПЧЕ „Симеон Радев“ – град Перник изследваха нови територии в света на дигиталния маркетинг и технологиите и разшириха своите знания и умения по време на уоркшоп проведен от проф. Миланка Славова, заместник-ректор по учебната дейност на Международното висше бизнес училище-София, Симона Михайлова, студент в магистърска програма „Дигитален маркетинг“ и председател на Студентския съвет, и Маргарита Любомирова, член на Алумни клуба, специалност „Маркетинг“.
Те запознаха учениците с основните концепции и инструменти в сферата на дигиталния маркетинг. Темите, които бяха разгледани са маркетинг на съдържанието, управление на социални мрежи, SEO оптимизация, имейл маркетинг и дигитални маркетингови стратегии. Това е страхотна възможност за учениците да се запознаят с динамично развиващата се сфера на дигиталния маркетинг, да се разшири техният поглед за възможностите, които предлага цифровият свят, и да се развият техните умения, които могат да бъдат приложени в реални бизнес ситуации.
Проф. Славова представи и възможностите за кандидатстване в бакалавърските специалности на МВБУ. Тя подчерта че това е първото висше училище в България, което предлага обучение по „Дигитален маркетинг“ за бакалаври.
Обучението беше организирано съвместно с преподавателите по английски език в ГПЧЕ „Симеон Радев“ – Пенка Иванова и Милена Драганова. То е част от многото инициативи, които се провеждат в рамките на проект „She chooses STEM for the future”. Целта на проекта е да насърчи интереса на младите хора, особено на момичетата, към науките, технологиите, инженерството и математиката, както и да подготви учениците за предизвиктелствата в дигитализирания свят.

С тази среща се постави началото на дългосрочно и ползотворно партньорство в областта на образованието.