HOLIDAY PARK Перник, част от „Видеолукс Холдинг“, спечели престижния приз „Сграда на годината“ 2023. Ритейл паркът беше отличен с първа награда в категория „Търговски сгради и ритейл паркове“, в която се конкурираше с още 11 други номинации. Националният конкурс „Сграда на годината“ e нaй-пpecтижнo cъбитие в cфepaтa нa инвecтициoннитe пpoeĸти, cтpoитeлcтвoтo и apxитeĸтypaтa, което oтличaвa нaй-дoбpитe пocтижeния пpи peaлизaция нa cъвpeмeнни cгpaдни пpoeĸти.
Търговският комплекс предлага 23 000 кв. м търговска площ и предоставя на клиентите богат избор от 16 магазина на известни брандове, сред които и пазарните лидери Технополис и Практикер.
HOLIDAY PARK Перник е един от най-мащабните ритейл проекти на „Видеолукс Холдинг“ и най-големият в Югозападна България. Инвеститор и собственик на терена е „Видеолукс Холдинг“, който управлява веригата за дома и градината Практикер и хипермаркетите Технополис. Изпълнител на обекта е строителната фирма „Бараж груп“, а негови автори са архитектурно студио АТЕК.
„Реализирането на търговския комплекс бе съпътствано от редица предизвикателства, които преодоляхме. Благодарни сме на целия екип на „Видеолукс Холдинг“ и на нашите партньори АТЕК и „Бараж груп“, които вдъхновиха и създадоха HOLIDAY PARK Перник. Благодаря и на уважаемото жури, което е отличило нашия проект с най-високата оценка.“, сподели Тодор Белчев, председател на съвета на директорите на „Видеолукс Холдинг“, на тържествената церемония при получаването на наградата.
.
Сред основните предимства на парка са лесният достъп, разнообразието от магазини и ресторанти и богатото озеленяване, които го превръщат в приятно място за отдих и пазаруване. За още по-голямо удобство на потребителите е осигурен достъп от 5 входа, както и над 550 безплатни паркоместа и станции за зареждане на електромобили. Над 500 широколистни и иглолистни дървета и декоративни храсти придават на парка красив облик и помагат за намаляване на замърсяването на въздуха в района.
В духа на устойчивите бизнес политики на „Видеолукс Холдинг“ престои изграждане на фотоволтаична електроцентрала на покрива на целия търговски комплекс, с която ще се замени по-голямата част от потреблението на електричество със „зелена“ енергия.