„Не разчитайте на банкомата в хипермаркет „Кауфланд“ в квартал „Изток“ в Перник, ако не разполагате с достатъчно пари за пазаруване“. С тези думи започва писмото, което получихме на редакционната си поща от нашата читателка Стефка Маринова, от кв. “Изток“ в Перник.

В него тя ни пише още:“ На мен ми стана вече досадно да информирам, Уникредит Булбанк в Перник, че банкоматът им в „Кауфланд“ в кв. “Изток“, не работи. Обяснението, че банката не отговаряла за него, а фирмата, която го поддържа, звучи, меко казано нелепо. Та нали именно банката плаща на въпросната фирма, за да го поддържа. Не се учудвам, че никой не обръща внимание на сигналите ни, защото управителят на офиса на банката в Перник ми отговори- „Ползвайте банкомата във „Фантастико“, той се поддържа по-добре“. Господа банкери, ние, вашите вложители, благодарение на които си взимате заплатите, не се интересуваме кой поддържа банкоматите ви. Длъжни сте да ни осигурите качествено обслужване, защото ние си плащаме затова. В противен случай ще предпочетем услугите на друга банка в града“. Стефка Маринова ни изпраща и снимки на банкомата като доказателство, че не работи.
Това, наистина, е поредния сигнал на наш читател, че банкоматът в хипермаркета не работи. Ние също сме информирали Уникредит Булбанк затова, че банкоматът не работи, но, очевидно, няма ефект от това.