„Предстои извършване на профилактика и ежегоден планов ремонт в „Топлофикация Перник“. Клиентите ще бъдат информирани две седмици по-рано преди началото на ремонтните мероприятия“. Това заяви инж. Чавдар Стойнев, изпълнителен директор на “Топлофикация Перник“ на въпроса- как ще бъдат информирани клиентите на дружеството за старта на ремонтните дейности. Той уточни, че графиците ще бъдат публикувани на сайта на дружеството.
Инж. Чавдар Стойнев обясни, че дейностите по поддръжката на доброто техническо състояние на централата включват планови възстановителни ремонти, профилактики, проверки, настройки, инспекции, а също така и дейностите по събиране и обработка на информация за състоянието на съоръженията. Наред с това ще бъдат извършени ремонти по топлопреносната мрежа в участъците, които най-често са аварирали през изминалия отоплителен сезон.
„Профилактиката на съоръженията е важен и надежден начин за доброто им функциониране. Подобренията са инвестиция в качественото и сигурно отопление по време на студените месеци от годината“, подчерта инж. Стойнев. Той заяви, че основната цел на превантивните дейности е подготовка на съоръженията за отоплителния сезон и намаляване на възможността от възникване на големи аварии, които биха довели до продължително спиране на централата. Директорът на дружеството допълни, че в хода на ремонтната програма взимат участие външни фирми, всички служители и специалисти на централата. За реализирането на тази програма, дружеството инвестира огромни средства.
Инж. Стойнев коментира още, че „Топлофикация Перник“ подобрява и административното обслужване на своите клиенти, като част от услугите са дигитализирани. „Осигурена е денонощна телефонна линия, на която може да се подава информация във връзка с възникнали повреди и аварии. Създаден е и център за работа с клиенти за осигуряване на комплексно обслужване“, допълни инж. Стойнев.