На редакционната поща на Днес и утре получихме две гневни писма от нашите читатели Валерия Илиева и Григор Златанов от Перник, които живеят в кв. “Изток“.
В тях те изразяват недоволството си от обслужването на УникредитБулбанк. Всъщност, става въпрос за банкомата на банката, който е поставен на сградата на хипермаркет „Кауфланд“ в кв. Изток“.
В писмото си Валерия Илиева ни пише: “Искам чрез вашата медия да изразя както моето, така и на не малко мои познати възмущение от безхаберието на УнкредитБулбанк по отношение на банкомата, поставен на „Кауфланд“. На 10.03.2022 г. и 11.03.2022 г./четвъртък и петък/, банкоматът на банката не работеше. Дали по техническа причина или просто не беше зареден с пари не знам и не ме интересува. На 11.03.2022 г., когато отидох да си напазарувам, се надявах, че тъй като е работен ден, от банката са си направили труда банкоматът да работи. За мое съжаление, той отново не работеше. Според мои познати, подобна е била картината и в почивните дни. Възмутена съм от безхаберието на банката, която работи благодарение на нашите пари. Потърсих телефони за връзка с офиса в центъра на Перник, но не открих. Имам твърдото намерение да си прехвърля сметката в друга банка, която уважава и цени своите клиенти“. Валерия ни изпрати и снимки от банкомата.

В писмото си Григор Златанов пък ни споделя недоволството си от това, че на 15.03.2022 г банкоматът на УникредитБулбанк на „Кауфланд“ не е работел. Той пише: „Това не се случва за пръв път, а напоследък стана често явление. Наложи се да ида до офиса на банката в центъра на Перник, за да изтегля пари. Когато информирах служителите на офиса за проблема, те нагло ми заявиха, че банкоматът се обслужвал от друга фирма. Питам се- кой плаща на тази фирма и с чии пари зарежда тя банкомата? Много ме подразни безхаберието на служителите на банката, които сигурно не са си направили труда да информират директора си за проблема. Не ми остава друго, освен да сменя банката. Дано попадна на такава, която да уважава повече клиентите, с чиито пари работи“.Григор също ни изпрати снимки както от банкомата, така и от офиса в центъра на Перник.
Аз също си направих труда да се добера до директора на банковия клон на УникредитБулбанк в Перник, но без успех. На сайта на банката се мъдреше градски телефон. Когато го набрах се оказа, че е грешен. Обадих се на Центъра за контакт с клиенти. След упорито чакане, най-сетне се свързах. Обясних на служителя, че имаме оплакване за банкомат в Перник, който няколко дни не работи и искаме да се свържем с някой отговорен служител от офиса на банката в Перник или от Централата на банката. Човекът невъзмутимо ме посъветва да вляза в сайта на банката и да си напиша жалба. „Срокът за отговор от нас е 30 дни“, подчерта той и не пожела да разговаря повече с мен. Така че, за жалост, не можах да помогна на нашите читатели. Но ще положа максимални усилия да се свържа с директора на офиса в Перник, ако не се скрие от мен, разбира се.