„Топлофикация Перник“ вече предлага редица свои услуги в електронен формат. Това има за цел по-добра информираност на клиентите на дружеството и пестене на времето им за чакането на опашки. Дигитализацията е ключов приоритет в работата на дружеството.
„В реално време клиентите на предприятието могат да се информират за новините на дружеството, аварии и актуалните промоции. Всеки с мобилно устройство или от компютъра си у дома бързо може да разбере за текущите ремонти или да подаде сигнал при проблем с топлоподаването“, каза Ясен Кацаров, директор на „Топлофикация Перник“ и добави:“На националния ни телефон нашите експерти отговарят на всички въпроси, касаещи дейността ни. Освен това на сайта на дружеството всеки абонат може да провери сметката си или да разбере как най-удобно може да я плати. Предоставена е възможност за електронно плащане, по банков път, или в брой”, напомни Кацаров.
„Чрез сайта абонатите могат да следят в реално време параметрите на дружеството. Клиентите, на които топлинен счетоводител е „Топлофикация Перник“, могат и сами да правят отчет на топломерите и водомерите си“, посочва още Кацаров.
Той напомни още, че за улеснение на клиентите, на сайта на „Топлофикация Перник” е качена и инструкция за правилно извършване на самоотчет на водомери. „Увеличаването на броя на електронните услуги намалява значително необходимостта от посещение на Центъра за работа с клиенти. Особено във време на COVID 19, това е много важно за здравето на клиентите“, каза Кацаров. Той увери, че ще продължават да развиват услугите си, така че те да осигурят удобство и сигурност на клиентите. С електронните услуги се улеснява значително комуникацията между клиентите и дружеството от разстояние“, сподели Кацаров. Според него, абонатите много добре приемат подобренията в обслужването им. „Получаваме отлична обратна връзка от тях. Вече голяма част от клиентите избират електронните услуги. Те разбират колко удобно могат през телефона, от вкъщи, на улицата или на почивка да извършват всичко, за което преди им се е налагало да чакат на опашка”, подчерта Ясен Кацаров. Той допълни, че процесът на дигитална трансформация, която реализира дружеството, сменя философията на работа и комуникация с клиентите. „Адаптираме се бързо към потребителското търсене и ще продължаваме да бъдем гъвкави към промените в средата както по отношение на работния процес в топлофикацията, така и във връзката с клиентите“, увери Кацаров.