„Клиентите на „Топлофикация Перник“ могат да проверят сметките си изцяло онлайн. На началната страница на сайта на дружеството, с въвеждането на абонатния номер, се получава необходимата информация“, напомнят от дружеството.
„На разположение на потребителите са и традиционните начини за получаване на информация за текущите сметки. На националния телефонен номер 0700 500 20 нашите експерти ще отговорят на въпроси, свързани с фактурите, както и на запитвания, свързани с дейността на дружеството“, заяви Ясен Кацаров, директор на „Топлофикация Перник“. Той напомни, че потребителите могат да задават въпросите си и на имейл.
„Ние високо ценим доверието на нашите клиенти. То се печели с добро обслужване. Нашият стремеж е да отговорим в най-висока степен на клиентските очаквания за качеството на услугите и обслужването“, поясни Кацаров. Той посочи, че ръководството на „топлофикация Перник” постоянно проучва нагласите сред клиентите, за да намери правилния път към тях. „С опита, който имаме, направихме големи крачки в надграждане на клиентската политика. Ние даваме съвети на клиентите си за по-ефективното използване на парното и за намаляване на топлинните загуби“, уточнява Кацаров.
Той напомни, че в последната година топлофикационното дружество провежда активна кампания за насърчаване на преминаването към дистанционния отчет на радиаторите и водомерите за топла вода. „При дистанционния отчет няма прогнози или изравнителни сметки, тъй като се отчита реалното месечно потребление.“, уточни Кацаров. Той допълни, че над 90% от клиентите, които са избрали „Топлофикация Перник” за топлинен счетоводител,са предпочели да отчитат своята консумация с дистанционен отчет.
Ясен Кацаров подчерта, че политиката на дружеството е насочена към изграждане на положителни взаимоотношения с всички клиенти. „Ние реагираме незабавно на всяко запитване, сигнал и необходимост от съдействие от наша страна. Доверието, което са ни гласували потребителите, представлява висока отговорност за целия екип на предприятието. Това ни задължава да продължаваме да надграждаме нивото на клиентско обслужване, чрез високо качество на предлаганите услуги“, заявява Кацаров.
„По-мащабното използване на централното топлоснабдяване е сред основните мерки за справяне със замърсяването на въздуха. В тази посока ние работим за скорошното влизане в експлоатация на газовите конегератори. От тях ще произвеждаме енергия от природен газ през летните месеци. Това е директен принос към качеството на въздуха за перничани.
С използването на природен газ ще намалим количеството отделени емисии и фини прахови частици“, поясни Ясен Кацаров. Според него във всяка новострояща се сграда трябва да има предвидена възможност за използване на централно отопление. „За тази цел е необходимо тя да се проектира с вътрешна отоплителна инсталация. Това е минимален разход, но със значителен дългосрочен ефект“, подчерта директорът на „Топлофикация Перник“.