Все повече клиенти на „Топлофикация Перник“ избират да се свържат с предприятието чрез националния телефонен номер 0700 500 20. От началото на годината дружеството е реагирало на 1323 обаждания на абонати, които са поставяли различни въпроси. Това информира Ясен Кацаров,изпълнителен директор на предприятието.
„В около 55 % от обажданията, абонатите ни са потърсили информация относно задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Клиентите избират като по-бърза и удобна алтернатива да използват телефонно обаждане на 0700 500 20, за да се информират за предлаганите от нас услуги, както и да заявят абониране към някоя от тях. Повечето ни клиенти предпочитат, след направен самоотчет, да съобщят показанията си по телефона“, поясни Ясен Кацаров. Според него за всеки клиент е по-удобно да комуникира с дружеството по телефон, защото в разговор с експерт може да зададе на момента всички важни за него уточняващи въпроси.
„От началото на годината приетите заявления за деклариране на показания са 2058. Това са 686 средно на месец“, уточни Кацаров. Той припомни, че самоотчет могат да правят само клиентите, на които топлинен счетоводител е „Топлофикация Перник“.
Директорът на топлофикационното дружеството обясни, че след набиране на националния телефонен номер 0700 500 20, ще се включи гласово меню, с възможност за избор за сигнал за проблем с топлоподаването. „При аварийните прекъсвания нa парното и топлата вода, на този телефон клиентите ни ще получават най-актуалната информация за съществуващите прекъсвания и предполагаемото време за тяхното отстраняване“, заявяви още Ясен Кацаров.
„Стремим се клиентите ни винаги да са доволни. Нaшaтa цeл e вceки дeн дa пoдoбрявaмe кaчecтвoтo нa oбcлужвaнeтo. Инвecтирaмe, зa дa рaзширявaмe и уcъвършeнcтвaмe cъщecтвувaщитe уcлуги. Cтрeмeжът ни e дa дocтигнeм eврoпeйcкитe cтaндaрти в oбcлужвaнeтo“, сподели Ясен Кацаров. Той обясни, че за ръководството на „Топлофикация Перник” е важно мнението на абонатите. „Всяка година пускаме анкети за това дали клиентите са доволни от услугите ни и в каква посока препоръчват да работим повече. На всяко мнение, дори и критично, ние гледаме като на възможност за надграждане. Клиентите ни са тези, които ни показват как да подобрим услугите, които предлагаме и по този начин отговаряме адекватно на изискванията на потребителите“, казва още Ясен Кацаров.
Директорът на „Топлофикация Перник“ заяви, че освен по телефона клиентите на дружеството все по-често отправят своите запитвания и чрез имейл адреса на „Топлофикация Перник“ office@toplo-pernik.com. „За въпроси относно промоции те могат да ни пишат на toploficatsia.promo@gmail.com. Експертите ни в рамките на деня ще отговорят на запитванията им“, увери Ясен Кацаров.