Съвременната динамична реалност на пазара днес все повече налага предлагането на онлайн услуги. „С цел удовлетворяване на потребителските нужди и спестяване на време на абонатите си, „Топлофикация Перник“ инвестира в обновяването и създаването на модерен корпоративен сайт, който гарантира бързо зареждане на съдържанието и възможност за проверка на сметка и извършване на самоотчет само с няколко кликвания. Сайтът притежава иновативен клиентски интерфейс, удобен за всякакви устройства, внедрени санови функционалности и услуги.“ Това поясни Ясен Кацаров, директор на „Топлофикация Перник“. Той подчерта, че дружеството е едно от големите предприятия в региона и му предстои сериозна трансформация в посока на внедряване на още по-екологично и чисто производство.
„Наред с това ние работим и по дигитализацията на услугите ни, за да отговорим в по-пълна степен на нуждите на клиентите ни“, допълни Кацаров. Той подчерта, че „Топлофикация Перник” се развива в крак с времето. „Всеки наш клиент може бързо и лесно да провери и плати сметката си, без да се налага да идва до клиентския ни център. Вече не трябва абонатите ни да си взимат специално почивен ден, за да посрещат инкасаторите. Докато действа извънредното положение, препоръчваме на абонатите в периода от 25-тия ден на предходния до 2-рия ден на текущия месец сами да снемат показанията и да изпращат отчета за консумираната топлинна енергия през сайта ни или по телефон“, посъветва Кацаров. „Дълго време работихме по сайта ни, защото считаме, че той е лицето на нашата фирма. Целяхме да предложим нови, разнообразни и специални възможности на клиентите ни. Надяваме се да сме успели“, допълни Кацаров. Според него, в работата по сайта са се включили специалисти както от техническите и маркетинговите, така и от звената, които комуникират и работят директно с клиентите. Директорът на топлофикационното дружество е на мнение, че съвременният клиент се стреми към максимално удобство. „Ние работим, за да им го осигурим“, категоричен е Кацаров. Според него, ключът към успеха са силната мотивираност и енергия за работа.
„Пред нас предстоят много нови и големи предизвикателства. Опитваме се, независимо от трудната за всички ситуация в страната заради COVID 19, да извървим до края пътя към промяната на предприятието“, подчерта Кацаров. „Абонатите, избрали централното отопление, трябва да знаят, че получават най-евтината и чиста топлинна енергия“, обобщи директорът на „Топлофикация Перник”.