„Топлофикация Перник“ дигитализира част от своите услуги с цел по-лесна и бърза комуникация с абонатитe. „Ние сме клиентоориентирано предприятие и искаме да бъдем максимално близки до нашите клиенти. За това постепенно разработваме нашия уеб сайт като основно комуникационно средство, което непрекъснато разширява възможностите за връзка с абонатите ни“, заяви Ясен Кацаров, директор на „Топлофикация Перник“.
Според него, в реално време клиентите вече черпят информация за новините, свързани с дружеството, за аварии и актуални промоции, които се предлагат. „Всеки с мобилно устройство, или от компютъра си у дома, бързо може да се информира за текущите ремонти или да подаде сигнал при проблем с топлоподаването. На националния ни телефон нашите експерти ще отговорят на всички техни въпроси, касаещи дейността на „Топлофикация Перник“, казва Кацаров и допълни: „На сайта ни всеки наш абонат може да провери сметката си или да разбере как най-удобно за него може да я плати. Ние сме предоставили възможност за електронно плащане, по банков път или по традиционния начин- на каса в брой. Сайтът ни е една голяма платформа, чрез която абонатите могат да следят в реално време показателите на дружеството. Клиентите, на които топлинен счетоводител е „Топлофикация Перник”, вече сами правят отчет на топломерите и водомерите си.“, подчерта Ясен Кацаров. Той напомни, че за улеснение на клиентите, на сайта е качена и информация за правилно извършване на самоотчет на водомери.
Директорът на „Топлофикация Перник” посочи, че се наблюдава трайна тенденция за увеличаване на уникалните посещения на страницата на дружеството, където посетителите намират широк спектър от необходимата им информация. „Продължаваме разработването на услугите си, така че те да стават все по-удобни и достъпни за хората“, увери Ясен Кацаров.