„Български пощи”  с награда за клиентско обслужване на EMS Кооператива

„Български пощи” с награда за клиентско обслужване на EMS Кооператива

 „Български пощи“ ЕАД получи награда за клиентско обслужване за 2018 г. от структура на Всемирния пощенски съюз – EMS Кооператива. Призът се присъжда за високо качество на обслужване от кол-центъра при предоставянето на международната куриерска услуга EMS. Наградата беше връчена на Емилия Фачева, заместник изпълнителен директор и член на Съвета на директорите на „Български пощи“ ЕАД, от  Бишар Хюсеин, генерален секретар на Всемирния пощенски съюз (ВПС) и Патрик Рихон, председател на съвета на директорите на EMS Кооператива, по време на официална церемония в Международното бюро на организацията в гр. Берн, Швейцария.

Церемонията съвпадна с официалните чествания по случай 20-та годишнина от създаването на EMS Кооператива. Той е създаден през 1999 г. от Съвета по пощенска експлоатация на ВПС с цел да насърчи сътрудничеството между пощенските оператори за предоставяне на висококачествена международна куриерска услуга. В EMS Кооператива членуват повече от 170 оператора.